För gott eller ont

Så jag fick äntligen en blogg, lite motvilligt. ”Nångång designar jag en webbsida och använder den som blogg på sidan om”, tänkte jag. Men jag fick mitt i allt lust att ha en blogg, och allt jag gör ska göras nu, så jag tog den lata vägen. Jag skäms.

Jag var idag i Sello och hämtade mina reserverade böcker, 6 st. Jag har nu läst den första (jag börjar med den som jag tror kommer att bli sämst) och tänkte: ”Egentligen borde jag skriva upp hur många böcker jag läser under ett år”. Det var ju lämpligt att jag kom på det såhär i början av året, så jag tänker här skriva om böckerna jag läser.

~ av christa89 på januari 2, 2008 - 15:02.

Kommentera

 
