Presidentvalet

Måste bara skriva om USAs presidentval här, fast det har inget med saken att göra…

Jag kunde rösta nu, men tänker inte förrän USA blir en demokrati! Det är alltså inte lathet utan en protest – en ganska obetydlig protest eftersom det är knappast någon som märker. Men iallafall. Annars skulle jag säkert rösta för Obama, delvis för att hans åsikter överensstämmer mest med mina. Delvis också för att den som är i en minoritet brukar, i min erfarenhet, ha varit tvungen att kämpa sig fram – och då är det större chans att idioter sållas bort. Enligt min smått konstiga teori😛

~ av christa89 på januari 4, 2008 - 10:59.

Ett svar to “Presidentvalet”

  1. […] as I said before, I wash my hands of the whole […]

Kommentera

 
