Lögner och ett samtal med mig själv

Eftersom jag har skrivit så mycket här på engelska den senaste tiden, är jag skyldig att skriva lite på svenska.

Nå okej, jag ljög. Jag är inte skyldig att skriva på bloggen överhuvudtaget, än mindre att skriva på ett visst språk. Sanningen är att jag vill skriva och vill känna att jag gör en god gärning då. Det jag egentligen borde göra är skriva ca 14 tackkort till. Usch usch.

Så en komprimiss, Ta: nu har du snabbt skrivit på din dumma blogg. Nu ska du skriva två tackkort, och det måste vara två som kräver egentliga brev istället för bara ”Tack för pengarna, h: Christa”. Sedan får du sitta i lugn och ro med en kopp te och börja på din nya bok.

Deal? Deal.

~ av christa89 på augusti 11, 2008 - 0:14.

Kommentera

 
