Dansklektioner!

Jag hade äntligen samtalet med kvinnan som skulle räkna ut vilken nivå danska jag ska vara i. Hon kom fram till: danskuddannelse 2, modul 3, hold 4. What?? Nå, det är väl bara att komma, inte behöver jag veta vad det betyder.

Jag var riktigt avslappnad när jag satt mig i bilen för att köra dit. Ett kvarter från byggnaden började jag bli nervös (men började automatiskt styra tankarna åt annat håll, så det gick om). Under samtalet märkte jag att jag spände musklerna, men lyckades inte helt slappa av. Det var först efteråt i bilen som jag säckade ihop och nervösiteten sköljde över mig. Typiskt mig att göra allt ”baklänges”!

~ av christa89 på oktober 21, 2008 - 20:00.

Kommentera

 
