Barnarbete

Jag medger det. Jag använder mig av barnarbete. Redan två-åringar kan vara offer för min elakhet.

Men visst är han gullig? Han ville dammsuga alldeles SJÄLV, och höll på i säkert en kvart. Till sist måste jag säga ”Nu måste Christa dammsuga lite” så att jag kunde bli färdig.

För tillfället är han sjuk, och det märks en stor skillnad – mest det att han inte orkar skoja. Då först är han sjuk, för det är värst vad han har humor, trots att han inte kan prata ordentligt än…😀

~ av christa89 på november 3, 2008 - 20:49.

Kommentera

 
