Visakort

Tänk, nu kan jag köpa något utan att ha pengar med!😀

Idag tog Lars mig med till sin bank för att försöka skaffa mig ett visakort. Vi gick in, han pratade, jag försökte undvika att tala (vilket skulle avslöja min odanskhet). Inom fem tio minuter så hade jag skrivit under pappren!

Kvinnan hade nog lite kval ändå. Det var egentligen ett undantag att ge en helt ny kund som dessutom var utlänning ett visa kort med kredit! Men jag försökte se snäll ut, och Lars såg ut som en viktig businessman som hade bråttom. Brukar hjälpa.

~ av christa89 på november 4, 2008 - 23:47.

Kommentera

 
