Ska hem!

Efteråt far jag hem igen.

Det vill säga, jag ska till Finland i December, åker den 29:de. På något sätt trollar jag mig fram till Köpenhamn, och så flyger jag därifrån till Helsingfors. Är där några dagar, och så åker jag båt till Stockholm för att vara där söndag den fjärde. Dagen efter åker jag – tåg, antagligen, eller buss? – till Göteborg. Stannar där måndag natt, sedan är det färja och tåg och buss och allt möjligt för att komma tillbaka ”hem” till Sønder Omme.

Så det så. Kan hända att någon eller några flickor hänger med? Det vet jag imorgon, så ska hålla er i spänning tills dess. Skulle vara roligt! men det ska det ju i alla fall.

~ av christa89 på november 5, 2008 - 0:05.

Kommentera

 
