Stress!

Jag kom just ihåg att jag går en kurs i språkvård! Sånt är bra att komma ihåg. Det skulle dessutom vara bra att ha tittat i tid vilka uppgifterna var och när de ska inlämnas. Hmm.

Måndag har jag ett tent i java, programmeringskursen jag gick den här hösten. Och jag har haft svårt med den kursen. Och jag har inte ens börjat läsa till provet. Jag har dessutom ett nivåprov i danska på tisdag. Jag vet att jag kommer att få godkänt, men jag måste läsa iaf för man måste ha en muntlig presentation, och det måste förberedas.

Just nu är jag så trött att jag måste fundera länge, länge för att kunna formulera det här på svenska istället för danska. Det är nära att det blir till danska uttryck med svensk stavning. Det är något värre något.😀

Imorgon måste jag börja arbetet klockan halv åtta, och jag måste försöka hinna dammsuga båda övre- och nedrevåningen. Vi har haft en lite konstig rutin de senaste dagarna, så jag har inte haft tid att göra det jag borde ha gjort, utan varit tvungen att skjuta upp det.

Ouch, men mitt huvud dunkar, hoppas det här är redigt och läsbart och svenska. Mer tur än skicklighet.

~ av christa89 på januari 29, 2009 - 22:59.

Kommentera

 
