Om jag inte skyndar mig

…kommer jag att ha fler böcker i min ”att skriva om på bloggen”-hög än min ”att läsa”-hög. Det här är krisigt.

Jag vill bara varna er: ids inte köpa Daniel Sjölins bok Världens sista roman. Pengeslöseri. Tidsslöseri. Skräp. Jag kom bara halvvägs, och jag slutar *aldrig* mitt i en bok! Problemet var att den var nonsens, hade ingen handling, nästan som slumpmässiga ord efter varann utan mening. Så mycket måste jag dock säga, att han har ett otroligt ordförråd. Läckert.

Annars: gissa varför jag först låter bli att skriva här i en vecka eller mer för att sedan plötsligt ha stora mängder lästa böcker att skriva om. Heh.

~ av christa89 på februari 18, 2009 - 20:08.

Kommentera

 
