Kan det bli bättre?

Bokrea! Iiiihhh!!

Jag fick en extra timmes paus idag, och körde in till Grinsted där jag hade hört att de hade bokrea. Jag har inte köpt böcker på jättelänge – nu blev det fem böcker och två ljudböcker. Jag är helt euforisk just nu.

När jag kom hem så väntade ett paket på mig från min kära mamma, med bl.a. en burk cacao-chili kryddor! Läckert, det måste jag testa. Ikväll ska jag tillreda fajitas, med hemmagjord salsa, stekt lök och rödlök och paprikor, och kyckling – mmm!

För att göra det hela bättre så började jag först klockan nio idag, och efter att vi har ätit ska jag till min danska kurs. Jee danska, och utlänningar är bäst! Dessutom säljs billig och god kaffe (två kronor, ca 0,25€) från en jättefin kaffemaskin.

🙂

~ av christa89 på februari 26, 2009 - 14:31.

Kommentera

 
