Ett säkert tecken på en bra reklam

… är när jag skrattar högt i butiken. Hmm, egentligen är det inte så ovanligt att jag skrattar högt i butiken, men ni fattar.

Vid köttdisken såg jag detta påstående: ”Så mørt du kan tygge det med øjevipperne!”

Och frågor rusar in i mitt huvud, snubblande över varandra: ”Hur tuggar man med ögonfransarna?” ”Varför skulle man VILJA tugga med ögonfransarna?” ”När man är färdigt med att tugga, sväljer man väl med munnen ändå, antar jag?” ”Tänk om nån ser det där och går hem och provar? Ett medelålderspar sitter hemma, mittemot varandra vid köksbordet, och försöker tugga steken med ögonfransarna!”

~ av christa89 på mars 25, 2009 - 17:26.

Kommentera

 
