Listan

Fåniga saker kan vara bra ibland, är min lite uppdiktade ursäkt.

1. Svara på frågorna på din blogg, ersätt en av frågorna du inte gillar och
ersätt den med en egen.
2. Utmana åtta andra!

Vilken låt tycker du verkligen inte om? ”I’m a Barbie Girl” – äsch, nu har den fastnat i huvudet. Grr!

Tar du ofta tupplurar? När jag måste stiga upp tidigt, ja.

Vem kramade du senast? Stephanie, fast det var på väg ut ur dörren så det var en sån ”bakom mig med en hand” kram…

Om du skulle vara ett träd, vilket träd skulle du vara? En tall.

Vad åt du till middag? Tacos, med hemmagjord salsa – MMM!

Vad köpte du senast? Det var så länge sen jag kommer inte ens ihåg.

Vad lyssnar du på just nu? A Prairie Home Companion, ett radioprogram vars humor är så dålig att den är bra.

Vilket väder gillar du mest? Regn. Om natten. Allvarligt.

Vad finns på ditt nattduksbord? Böcker, en lampa, en vattenflaska, läppbalsam och min dator.

Vad gjorde du för två timmar sedan: Var på min danska kurs.

Favoritresemål? Någonstans nytt.

Nämn några saker du inte kan leva utan: Min dator, böcker, musik, språk.

Vad skulle du vilja ha i dina händer just nu? Inget. Och det är det jag har. Jag är lycklig!🙂

Vad skulle du vilja bli känd för? Att vara känd är min mardröm.

Vad skulle du vilja bli av med just nu?

Om du kunde resa varsomhelst i världen inom en timme, var skulle du resa? Färöerna. Bara därför.

Vem skulle du helst vilja fastna i en hiss med? Någon som inte skulle hamna i panik.

Istället för att utmana andra säger jag att ni får utmana er själva. Kommentera gärna med en länk, jag lovar att läsa! Eller kommentera och berätta en skämt eller nåt, jag är på det humöret…

~ av christa89 på mars 26, 2009 - 22:34.

Kommentera

 
