Det är dyrt att skänka bort sina ting

Idag postade jag böcker för över 600 danska kroner. Ouch. Men jag måste bli av med alla mina böcker på ett eller annat sätt, och jag vill att mina älsklingar får värdiga hem, så jag postade iväg ungefär hälften av dem via Bookcrossing, till bokälskare som var intresserade i dem.

Har ändå kanske 20 kvar. Jag tror de förökar sig. Är det månne deras parningstid eller nåt?

Och: någon som vill ha några böcker? Endast kärleksfulla hem accepteras😉

~ av christa89 på maj 11, 2009 - 23:52.

2 svar to “Det är dyrt att skänka bort sina ting”

  1. Här, här😀

  2. Jamen du hinner ju inte läsa, påstår du…

    Men visst, gå in på min sida (du vet var det finns) och sök om det skulle finnas nåt du vill ha.

Kommentera

 
