Gripes and Pains

Hi, children! It’s time for Christa’s Gripes and Pains! Wheee!

I have a nasty cold, the swine flu for sure. My head is about to explode and splatter everything which will mean wiping down the walls. I don’t have anything to do, but want to do something, but don’t have the energy to do anything. A fruit fly flew in my ear and might be still there, but my ears are so clogged I can’t really tell. There are more fruit flies waiting for their chance, buzzing by the window, but if I squash them it will make a mess on the window. (And it will hurt them. Poor wittle fwuit fwies.😦 )

So basically, be glad! Be glad your head isn’t going to explode, be glad you’re out of hearing range of my whining, be glad you don’t have Fruit Fly Fred up your ear chanal.

~ av christa89 på juni 24, 2009 - 13:43.

5 svar to “Gripes and Pains”

  1. Men vad i? Ser jag syner? Är det inte vår allas Mr. Boberg?

    Kära Josef Boberg, när jag vänligt bad dig att icke mera kommentera mina inlägg om du inte hade något meningsfullt att säga och tillföra världen, och du efter den underliga mejldiskussion vi hade accepterade detta, räknade jag inte med att se ditt namn någonsin igen förutom i min mejlhistorik.

    Är det en slump att du hittat till denna blogg också, eller har du klickat på en länk på min hemsida? Om det är det sistnämnda som är sanningen ber jag eder så ödmjukast att även dra åt… jag menar, låta bli att kommentera på mina vänners bloggar också.

    Tack och hej, Josef Boberg!

  2. Hmm, hade nog funderat om det var spam eller ej – tydligen är det. Kära Mr. Bobergs kommentar har härmed försvunnit.

  3. Yay😀

    Det värsta är att sådana spaminlägg ju brukar vara automatiska. Men Boberg har jag personligen chattat med. Han är flitig, det är han😉😛

  4. Spam på det gamla hederliga sättet. Det var tider, det😉

    Det värsta var, att jag gick till hans tillänkade sida, och kunde inte veta om det var en automatiskt genererade sida eller en ”riktig människas” sida.

  5. Vad ännu värre är är att det nog är en ”rikig människa” sida. Att han orkar skriva sådär! Lustigt och svårläst😛

Kommentera

 
