Haha, lurade!

Jag påstod att jag skulle uppdatera bloggen och så gjorde jag inte det! April april!

Nä, jag SKA. Tror annars jag gör såhär: börjar där vid det sista inlägget och fortsätter intill jag kommer ifatt. Jag kombinerar nog flera grejor in i ett, för det tar ju urlänge att berätta i detalj ALLT som jag har varit med om, i mitt händelserike liv. Denna bragd kräver eventuellt planering på min sida, månne jag klarar det?

Spänningen stiger…

~ av christa89 på augusti 9, 2009 - 21:53.

Kommentera

 
