Tankespritt tankespridning

Det känns som om jag nuförtiden mest bara lägger ut några bilder utan att nästan skriva någonting. Och jag tycker det luktar fusk och lathet på håll, tyvärr. Därför kommer nu ett försök på ordentlig skrivande, trots att jag inte har särskilt mycket att skriva om.

Jag satt nyss ute på ”balkongen” och åt ett päron i vintersolskenet. Trots att temperaturen sällan har vågat sig över nollsträcket än ser jag att snölinjen har vikt sig tillbaka något.

Att äta päron påminner mig alltid om resan till Skagen där jag åt ett päron medan jag gick där på stranden. Härligt.

Alltid när man är ute utan kameran ser man något man önskade man hade en bild av. Därför har jag börjat ta kameran med mig, i något som liknar en handväska *shockad min*. Den är lite hippieaktig och blå.

Jag har förstört mina hörlurar😦 tyck synd om mig.

~ av christa89 på mars 4, 2010 - 13:56.

Kommentera

 
