Och drömanalysörens utlåtande är?

Här är en dröm som jag skrev ner för några månader sedan, och hittade igen nu:

I drömmen var det snart lucia och när jag bläddrade i tidningen märkte jag en annons.  Där stod att den finlandssvenska Skippy Peanut Butter föreningen (Skippy är ett märke) sökte luciakandidater!  Jag vet inte hur jag visste om det, men föreningen hade för tillfället endast två medlemmar.  Och som tack till alla som ställde upp som kandidat skulle de få livstidsmedlemskap i klubben!  Voi voi med finlandssvenskarna och deras otaliga föreningar, tänkte jag…😀

~ av christa89 på april 6, 2010 - 12:51.

Kommentera

 
